[Humor] Camel and Time


There was a tour bus in Egypt that stopped in the middle of a town square. The tourists are all shopping at the little stands surrounding the square.

One tourist looks at his watch, but it is broken, so he leans over to a local who is squatted down next to his camel. "What time is it, sir?"

The local reaches out and softly cups the camel's genitals in his hand, and raises them up and down. "It's about 2:00", he says. The tourist can't believe what he just saw.

He runs back to the bus, and sure enough, it is 2:00. He tells a few of the fellow tourists his story, "The man can tell the time by the weight of the camel's genitals!"

One of the doubting tourists walks back to the local and asks him the time, the same thing happens!! It is 2:05.p.m.

He runs back to tell the story. Finally, the bus driver wants to know how it is done. He walks over and asks the local how he knows the time from the camel's genitals.

The local says "Sit down here and grab the camel's genitals, Now, lift them up in the air. Now, look underneath them to the other side of the courtyard, where that clock is hanging on the wall."

*****

이집트에서 관광버스 한대가 마을 광장 한 가운데에 정차해 있었다. 관광객들은 모두 광장 주위에 둘러선 작은 판매대에서 물건들을 쇼핑하고 있었다.

한 관광객이 자기의 시계를 바라봤다, 그러나 그 시계가 고장나 있었다, 그래서 그는 낙타 옆에 쪼그리고 앉아있던 한 현지인에게 몸을 굽히고 물었다, "몇시죠?"

그 현지인은 손을 뻗어 낙타의 성기를 가볍게 쥐고는 들어올렸다가 내려놓았다."2시쯤 되었네요," 하고 그가 말했다. 그 관광객은 자기가 목격한걸 믿을 수가 없었다.

그는 버스로 돌아왔다, 아니나 다를까, 시간은 2시였다. 그는 관광객 몇명에게 자기가 겪었던 일을 이야기했다, "그 남자는 낙타의 성기 무게로 시간을 알 수 있더라구요!"

의심이 든 한 관광객이 그 현지인에게 되돌아 가서 몇시냐고 물었다, 같은 일이 일어났다! 오후 2시 5분이었다.

그는 되돌아 와 그 이야기를 했다. 드디어 버스 운전사가 무슨 일이 있었는지 알고 싶었다. 운전사는 그 현지인에게 가서 낙타의 성기로 어떻게 시간을 알 수 있었느냐고 물었다.

그 현지인이 말했다, "여기 앉아 낙타의 성기를 잡아보세요, 그리고 그 성기를 들어 올리세요, 그리고 그 아래로 광장 저 쪽을 바라보면 벽에 시계가 걸려 있는게 보이죠."




No comments:

Post a Comment