Attitude, Thomas D. Willhite

Attitude, Thomas D. Willhite


Listen to your I AM’s. You are your I AM’s – the ones you feel in your gut. And the moment that you say, “I refuse to listen to my limitations any more; I refuse to be this or that; I am happier; I am healthier; I am more open; I am more trusting,” you start becoming that way.
- Thomas D. Willhite


자신의 자아에 귀를 기울이세요. 여러분은 직감으로 느끼는 '나'입니다. "나는 더 이상 내 한계에 귀 기울이지 않겠다, 나는 이것도 저것도 아닌 사람이 되기를 거부한다, 나는 더 행복하다, 나는 더 건강하다, 나는 더 개방적이다, 나는 더 신뢰한다"라고 말하는 순간, 당신은 그렇게 되기 시작합니다.
- 토마스 D. 윌하이트


Attitude, Thomas D. Willhite, Attitudes, Quotes, Quotations, 태도


No comments:

Post a Comment