[Humor] Bananas and a monkey

A black guy and a white man were sitting in the park. The white man had a pet monkey and a black guy was selling bananas.

So the black guy said "Mr. can you look after my bananas I am going to the toilet".

"Oh yes go on ahead" said the white guy.

When the black guy came back there were no more bananas and he is like, "where are my bananas?"

The white guy said, "ask your brother", pointing at his monkey.

The black guy just chilled. Then the white guy said, "can you check out for your brother I am going to the toilet".

The black guy said, "its cool".

When the white guy came back the monkey was dead and he is furious like what happened to my monkey!

The black dude said, "Mr. don't get involved it was a family affair!"

***

어떤 흑인과 백인이 공원에 앉아있었다. 백인은 애완용 원숭이를 갖고 있었고 흑인은 바나나를 팔고 있었다.

흑인이 말했다, "저기. 화장실 갔다 올테니 내 바나나 좀 봐 줘."

"그래, 갔다와." 라고 백인이 말했다.

흑인이 돌아 와서 보니 바나나가 없어졌다. 그래서 말했다, "내 바나나 어디있어?"

백인이 자기의 원숭이를 가리키며 말했다, "네 동생에게 물어봐라."

흑인은 그냥 화를 참고 있었다.

그때 백인이 말했다, "내가 화장실에 갔다 올테니 네 동생 좀 봐줘."

흑인이 말했다, "알았어."

백인이 돌아와 보니 원숭이가 죽어 있었다. 그는 미친듯 화가 나서 물었다.

"내 원숭이가 어떻게 된 거야!"

흑인이 말했다. "선생, 참견 마시오, 이건 집안 일이니!"

No comments:

Post a Comment