Feelings, Jennifer Grey as France "Baby" Houseman from Dirty Dancing (1987)

I'm scared of everything! I'm scared of what I saw. I'm scared of what I did, of who I am. And most of all, I'm scared of walking out of this room and never feeling the rest of my whole life.... the way I feel when I'm with you!

- Jennifer Grey as France "Baby" Houseman from Dirty Dancing (1987)

나는 모든 것이 두려워요. 나는 내가 본 것이 두려워요. 나는 내가 했던 것이 두려워요. 무엇보다도 나는 이 방을 걸어나가는 것이 두려고, 내가 당신과 있을 때 느꼈던 것을 남은 인생에서 느낄 수 없을 까봐 두려워요.

- 프랑스 베이비 하우스맨 (제니퍼 그레이), 더티댄싱

No comments:

Post a Comment