Life, Nina Dobrev

Life, Nina Dobrev

 

I came to L.A. for the first time in January of this past year. The Vampire Diaries was actually my first audition for a pilot. I read the script, and I loved it. I thought it was really cool and I’d just gotten off a series, so obviously I was trained and ready, and I knew the drill and everything to do with it. It just sort of worked out.

- Nina Dobrev, in a 2009 interview

 

나는 지난 1월에 LA 에 처음으로 왔습니다. 뱀파이어 다이어리의 파일럿이 사실상 나의 첫번째 오디션이었습니다. 스크립트를 읽고 나는 매우 마음에 들었습니다. 나는 정말 멋지다고 생각했고, 나는 이제 막 시리즈 하나를 끝냈습니다. 나는 교육을 받았고, 준비가 되었습니다. 그리고 나는 비상시를 위한 훈련과 관련된 모든 것을 알았습니다. 그것은 잘 진행되었습니다.

- 니나 도브레브 (Nina Dobrev | Nina Constantinova Dobrev) 영화배우

 

Life, Nina Dobrev, L.A., Vampire Diaries, 인생, 니나 도브레브

 

 


 

No comments:

Post a Comment